donderdag

Werkblaadje rekenen

Eén van de ICT opdrachten was enkele werkblaadjes op je blog plaatsen.
Toen ik op mijn pc opzoek ging naar al mijn werkblaadjes, was ik eigenlijk verschoten van de evolutie die je als student ook maakt bij het creëeren van werkblaadjes. Mijn allereerste werkblaadjes zijn gewoon om te schreeuwen! Lelijk! Niet te doen!In 'Word' werkblaadjes maken vond ik echt moeilijk! Het programma waarin ik al mijn creaties tegenwoordig maak is: Picture it! Heel gemakkelijk te hanteren en er wordt veel gebruik gemaakt van pictogramman, (handig voor computerleken zoals ik ;))

Het werkblaadje dat jullie hier zien, komt uit mijn stageperiode in het eerste leerjaar! Normaal ben ik niet zo voor lieve prentjes op een blaadje, maar bij de kinderen van het eerste leerjaar was het een schot in de roos! Wanneer hun oefeningen namelijk allemaal klaar waren, mochten ze de prentjes kleuren...De splitsingen gingen ineens een heel pak vlotter...



Read this doc on Scribd: WERKBLAADJE2

Geen opmerkingen: